maanantai 16. tammikuuta 2012

This is where i wanted to be, this is where i stand.

Heipähei! Tosiaan julkasin ton keikkapostauksen --> Tuosta
7.1 lähdin Lauran kanssa bussilla kohti Helsinkiä ja syyhän oli se, että Gloriassa oli keikka! :)  Gloriasta tulee aina vähän perhosii vatsaan, tiedä sitten mistä johtuu - se on ihana paikka! 




 Ensimmäinen esiintyjä oli Colory. Oon tienny nää jo jonkin aikaa ja tykkäilly. Yleensä en pidä niin paljoa naistenlaulamista rockbiiseistä (paramorea lukuunottamatta). Mut tää on ihan jees, tosiaan muistuttaa paramorea aika paljon! Laulaja laulaa hyvin, mut tuolla ääni jäi muun musiikin alle jostai syystä, sääli. Mut live oli iha kiva myös.







 Seuraavana esiintyi jo entuudestaan tuttu rakkaus nimeltä Madcraft! Näitten livestä oonki jo kirjoitellu ja oon samalla kannalla edelleen! Ainoostaan näilläkin oli vähä aluks äänen kanssa ongelmii, tosin se ei haitannu ku me laulettii ne : D! Ja tais Tomppa vähä kuittailla siitä et me oltiin jo 4 aikaa siellä. xd Ja oli kiva kans pitkäst aikaa kuulla näit sähköisesti, käytiinhan lauran kanssa kattomas näit sillon Piparirockissa akustisesti, gloriassa!




Seuraava esiintyjä oli nimeltään Ranter, joka veti jäähyväis - keikkansa tuolla. En ollu kuullu niistä ennen. Oikeesti tosi sääli, sillä täs bändis oli asennetta! Tykkäilin ihan sikana. Musiikki oli huikeeta ja lavalla tapahtu niin paljon ettei kamera/silmät pystyny mukana :D Myös yleisöö oli viel sillon melkee salin verran. Basisti myös hajotti bassonsa keikan lopuks, joten oli kai meitsinki pakko ottaa siitä pala mukaan muistoks...:D


 Seuraava olikin sitten jo se kauan odotettu, HEY HEATHER. Oli taas ihan hemmetin kivaa ja oli kiva nähä kaikkii tuttuja siellä :)! Tää oli mulle henkoht paras keikka HHlta, tuli vähän yllätyksenä koska väinöö ei tosiaa ollu enää. Ja jos oon laskenu oikein niin kymmenes keikka, tai no yhdeksäs keikka jos summeria ei lasketa : D Katri ja Laura itki parin biisin aikana mut meitsi vaan naureskeli, voi niitä hassuja! Mut joo tosiaan oli kivvaa ja kannatti odottaa koko päivä tätä hienoa tapahtumaa! Keikan jälkee soitettiin Teippileikki ja jäätiin jokskin aikaa juttelee pojille.


Käytiin kirpparilla josta ostin tollasen ihana kellon, jossa on noitten pisteitten kohalla valot, niist ei saanu kunnollista kuvaa. Ja ostin levykauppa äxästä Dead By Aprilin ja Hardcore Superstarin levyt! Oisitte vaan kuullu mun äänähdyksen ku löysin ton DBAn levyn. Mun on pitäny ostaa se siit lähtien ku sen julkaisemisesta ilmoitettiin - oon laiska tilaamaan, like you see. Oli kans mahdollisuus tilaa levy Ruotsista, jolloin siihe ois saanu nimmarit! Iskä oli töissä tuolloin joten ei ollu mahdollisuutta tilaa sillä tavalla. Arvaatteki et harmittaa... Oon tällä hetkellä koulussa ja väsyttää joten en taaskaan saa aikaseks mitää mitä pitäs. Mun piti ottaa kuvaa mun huoneesta niiku ennen ja jälkeen mut en muistanu ottaa. Yritän kattoo jos blogikuvis ois jotaa iha jees otosta : D


Juuu nää on vanhoja kuvia, mun huone ei näyttäny tolta, siel oli seinilläkin kaikkee. Mut siis tarkotus on näyttää missä järjestyksessä tavarat suurinpiirtein oli. Ainoostaan toi musta kaappi ja terraario oli toisin päin mut asdfghjklöä :d alla uudet kuvat.


♥ Toi kannattaa kuunnella!



7 kommenttia:

  1. aaaaaaaaaa♥ päällimäisenä tunne nimeltä rakkaus. oli kivaa ja oonpas kauhian näköne :O mut jeejee rakastan sua ja noita <3

    VastaaPoista
  2. Mistä olet hommannut tuon dead by aprilin paidan ? o;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen levykauppa äxästä joskus vaja vuos sitten! Kattoin nii ei taideta myydä enää, ainakaa siel :o

      Poista
  3. Hienoo, et viitti väsäillä näin pitkän postauksen! kiva ulkoasu ja ihanat kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja joo mun mielestä ei oo kivaa tehä mitään parin kuvan juttuja, itekki kiva lukee näit joskus sitte! :)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  4. IHANA PÄIVÄ TOI OLI! tosin olin kyl aika sekasin tuolla keikalla <3 "Joni, tuliks sulle tekstiviesti? Ku joku tärisi. OHO, se oliki kitara! :)"

    NOLOUS <3

    VastaaPoista