keskiviikko 9. toukokuuta 2012

I hope Mr. Right puts up with all the bullshit that you do.

Heipä hei ! Viimeks kirjottelin tosiaan että meitsin synttärit lähenee ja tadaa siinä ne meniki sitte! Jotai kuvii otin ku oli kakkuu yms ja äiti osti mulle tollasen kirjan, tosin ite pyysin sitä ja iskä laitto mulle rahaa tilille lahjaks ku ei ollu himas. Nyt se on :>
Värjäsin tosiaa hiuksetki tos torstaina tolla samalla värillä ! Ja taisin ehk mainita et sain töitä ruisrockista talkootyöläisenä josta siis saan palkaks 3pv liput. Oon 2pv töissä ja yks pv kokonaan ruissis (nää kaks pv on 6h työpäivii muistaakseni) ! Et perjantai ruissis jeejee ♥
Ps mun teki iha sikan mieli laittaa Of mice & menin biisi  taas otsikkoo koska raiskaan sitä aika pahasti nytten mut oon ihana ja laitan toisen bändin jota raiskaan tällä hetkellä. Ja kattokaa kuva alla mitä hain eile levykauppa äxästä c:


Moi oon Tiina 18v keskijakauksella.... 



^ perjantaina kävin parturissa, lähti iha sikana tukkaa pois ku kerrostettii pitkäst aikaa, tuntuu oudolle !
Lauantaina oli pääsykokeet yhteen kouluun ja siel meni iha hyvin, toivottavasti pääsisin :)
Lähin kans lauantaina Tampereelle Leenan ja sen poikaystävän kans kattelee Celeneä ja Drumsöä O'Hara's nimiseen baariin. Oli iha sikasöpö paikka, tosi pieni nimittäin!
Celenestä sen verran että oon viel enemmän in löv niihi koska ne vaihto suomenkieleen, siis se on jotai niin hienoa !
Tasa-arvon nimissä pakko kehua drumsöäkin, tykkään mä niistäki!
Oli kiva keikka, rakastan celeneä ♥

nyt on laadukas

Olin yötä Leenalla ja käytiin aamupäivällä Ylöjärvellä syömäs ja juomas kaikkee ei niin terveellistä.
 Lähin sit Ylöjärvelt bussilla Tampereelle, makso 4.60 vissii ja Hämeenkyröstä (Leenan luota) ois maksanu reilun 10e !


Olin Tampereen juna-asemalla venailemas jonku 45min ennen ku mun seuralaiset saapu paikalle. On muute helvetin ahdistavaa ku ihmiset tuijottaa taukoomatta. Tää uus huomio sen takia koska ei oo muute noin moni yhtä aikaa ennen mua töllänny. Kamalaa ehkä?
Noh meil oli siin joku reilu tunti ennen ovien aukaisua, tosin mentii sinne vast siks et kerittii ensimmäisen bändin alotukseen. Kierreltii trellä mäkis ja koskaris.
Ekana soitti 15 Minutes Before The Dive joka oli kiva nähä ku oon jo kauan diggaillu niitä. Ekat biisit oli vähä laimeita, onneks parin biisin jälkee alko kuulla ja näyttää hyvältä.
Meinas tulla pettymys, MUT EIPÄ TULLU



One Morning Left. Vähä on ristiriitaiset mielipiteet tästä nytte. Noh, okei mä pidän niitten musiikista ja ne oli livenä iha semihyviä.
MUT RESPECT KU NIITTEN REETU INDA HOUSE BIISIS MAINITAA OF MICE & MEN ♥


Adept. 
Mitä mä tästä nyt sit sanon.
En oo oikee ikinä pitäny niitten musiikista ja ne on ollu sellanen "yääääh-bändi" jo pitkään. Siis ei huono mut ei hyväkään. Mut nyt oon kuunnellu niit ja iha jeesilt kuulostaa. Live tosin jätti vähä kylmäks mut oli kivaa silti olla kuolemas emojen joukossa ! :D
Ja on muute laadukasta, voin sanoa jo nyt!



Juna-asema, kaks porilaista, turkulainen, siurolainen ja kaks jääkiekko-fania? 
En tie miks noi halus mein kaa kuviin...Kuvat kertoo enemmä.
ps mun päässä oli kokista, syyttäkää katria !


Olin sit yön katrin kaverilla, sinillä. Kiitos viel ku majotit meijät vaikka ollaa kamalia ♥ Lähin vast joskus seuraavana iltana ku bussit kusi aiemmin. Olin siis joskus klo 23 Turussa.

Tollasen sain mikolta !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti