perjantai 3. toukokuuta 2013

Sinä saatat olla juuri se, joka sattumalta minut pelastaa meteoriitin alta.

Moikka!
Täs on nyt vissii venähtäny se kolmisen viikkoo edellisestä postauksesta mut mä oon viel elävienkirjoissa! Olin tosiaan isos omenas siel harjoittelussa, meni ihan hyvin! Tällä hetkellä oon Turun skanssin faunatarissa ja siel viihdyn tosi hyvin :)! Oon ainaki ollu Turussa, Madcraftin ja drumsön keikalla + Kaija koon keikalla 27.4!
Otsikko: Pariisin Kevät - Meteoriitti


Kaija ei kuulu mun suosikkiartisteihin mut oli iha hyvä! Olin lähinnä äidin seurana mut ei toi mikää niin huono ollu, kyl oli iha energinen show!
Tos on nyt kuvii noilta ajoilta ja mulla oli synttärit täs 2.5 eli siihe liittyen myös :)



 Huomenna Club liberteen kattelee Breakneckii ja Coloryy, sielt saattaa tulla kuviiki! Pusipusi :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti