keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Vieläkö saan laulaa sulle aamuyöllä Nirvanaa?


Heellouu!
Huhtikuu. Mä en todellakaan pysy tän vuoden kyydissä.
Ja hei, olen taas vaaleanpunainen! Tai olin. En mä tiiä.


Käytiin Moonan kanssa 6.3 (jonka kanssa muute teen suurinpiirtein kaiken nykyisin XD) itiksessä kattelemas salkkaritähtiä ja vähä shoppailemassa samalla.

Käytii samana päivänä kattoo Luokkakokous ja memphikses mojitoilla :)

7.3 käytii kattoo kolinaa lebonkis :)

8.3 oliki sit aika lähtee ekaa kertaa Sipooseen kattelee tähdet tähdet - lähetystä. Oli kyl tosi jännää mut löydettii sinne yllättävän helposti!

10.3 käytii kattoo Tiisua :)

13.3 käytiin myöskin kattomassa kolinaa. 
Jos et oo vieläkää käyny nii mene mene et tuu katumaan!! 

15.3 oli taas aika suunnistaa sipooseen :) heh!

20.3 lähdin cafe mascotin kautta (josta nyt ei ole kuvia satunnaisista syistä) lasermehu-bileisiin tavastialle! Ei oltu siel kovin pitkään mut saatii kyl iha hyvä tuntuma siitä et mitä se on..:DDD

21.3 mentii kattoo pitkäst aikaa kunkkuja! Ai että tuitui ♥
Ostettii kans kunkkujen poikakalenterit..en selvii XD

22.3 mentii taas sipooseen.. Voitettiin siis iberolta VIP-liput sinne. Hahah en kestä :DD

Meizi ja mikko leppilampi #tärkee

25.3...Lähettii kattoo kolinaa TURKUUN. Jäätii mun porukoille yöks ja lähettii puol 7 aamulla. Mun elämä on todella surullista MUTTA OLI KIVAA :DD

27.3 mentiin Sports academyn 19-vuotisjuhliin (hommattii kantiskortit iha vaa tätä varten) koska kasmir oli esiintymäs siel. Noh ei ollu turha reissu ainakaan koska ilmast juomaa :DD Oisin EHKÄ voinu olla kyl juomatta pari vähemmän mut hei.. ei se mitään.. :D


Lähettii sielt suoraan Lebonkiin Järjestyshäiriön levyjulkkareihin :)

28.3 lähdin Katrin ja Katin kanssa kannelmäkeen kattelee Pekka Heinon keikkaa :) Oli ihan hyvä!

29.3 oli taas vuorossa Tähdet tähdet mutta tällä kertaa mentiin Memphikseen :)

Nii että...tällä ja ens viikolla ois taas matka sipooseen. Mä en kestä mun elämää XD

Siel oli esiintymäs Divet-show. Ois siisti nähä koko show joskus!

Eiks ookki söpöö tuii ♥


Huomenna meen kattelee Kasmirin keikkaa korjaamolle ja lauantaina ois luvassa Tube family night jatkoineen :) Pusipusi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti