tiistai 11. syyskuuta 2012

Emilian unelma on saada tähti asfaltista.

Kuunnelkaa täältä tai spotifysta Celenen biisei ♥ (otsikko niitte biisist btw)
Tosiaan, aattelin täs raapustaa pienen tarinan mun viime ja tän viikon meiningeistä. Oon ollu tosi laiska - mun kamerasta löytyy yks kuva, joten kännyllä mennää si..
Menin tosiaa 6.9 katrille käymää pitkäst aikaa, lähettii Sinin kaa sit poriin pyörii! Mä menin kattelee Celenee livenä ja nää meni syömää :) Oli suht turha reissu mut oli hauskaa :--D Olin sit katrilla 9.9 asti. Meni paljo rahaa, yh.


Kuvasin siä pari videoo kännyl :) en jaksanu men ees kuvaa noit ku olin yksin siel, oli kivaa muuten ! Noi on huippui ♥

Viisi vuotta
Sadetranssi

Värjäsin tänää katrin antamalla shokkivärillä hiukset, niist tuli tälläset oudot oranssit. Miks värjäsin nyt jo vaikka just värjäsin? - Koska kävin parturis sen jälkee ja ne pesi mun hiukset = väri haalistu reilusti. Noh, noilla pitäs lähtee vaalentaa vaaleeks ja sitte joku ehkä sininen raita? Saa ehottaa !

 Nyt pitäs alkaa kerää rahaa koska 10pv päästä (järkytyin, onks siihe nii vähä aikaa?!) on Nosturissa, Helsingissä Pasan ja Kuningasidean keikka. Sit lokakuussa ois vaikka mitä, Billy Talenttii, The Rasmusta, Disco Ensemble ja vissii Kunkutki? Noh, ehkä mä saan rahaa xd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti