sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Miten tiedät musta kaiken, vaikka katsot mua ensi kertaa?

 Mainostus. Muistakaa olla mukana!

Well hello there!
Musta on aika hauskaa kuinka aktiivinen oon ollu tän blogin kanssa ku vertaa alkuvuoteen :D
Olin torstaina 8.5 kattomassa Roope Salminen ja koirat nimistä bändiä amarillossa :) 

Ja menin moonan luo yöksi. Valvottiin klo 9..miks? koska Kuningasidean uus biisi oli ensisoitossa nrjllä --> kuuntele tästä 
Aika tyhmää sinänsä koska oltii molemmat kuultu se biisi jo ennenki muutaman kerran :---D 
but it was worth it!

9 ja 10.5 mulla meni järvenpäässä. :) 

 Kävin siellä myös Happoradion keikalla :) oli parasta!

Kuvasin livevideonkin:

 Tollanen tuli ostettuu merchpöydästä!


 Sit 11.4 lähin Turkuun :)


..ja ku tulin takas Espooseen, oli taivas iha mun värinen ♥


 14.5 keskiviikkona kävin kattoo lebonkis bändii nimeltä Sallan ja miron matka maailman ympäri! Yllätti positiivisesti, menin lähinnö seuraks vaa nimittäin :D mut oli iha hyvä!


 16.5 kävin kattoo Suovalaa bar looses :) Tykkään niist koko ajan vaa enemmän!
Tää on mun lemppari niiltä
Ja coveri sannin biisistä

XD hajottaa.










Sit tuli vähä tällänen extempore keikka! Moona voitti nimen listaa +1:sellä joten mehän mentiin (salaa vähä toivoinkin et pääsisin tonne mut ei ollu rahaa yhyy) Eli kyseessä My First Bandin levyjulkkarit jossa oli Modernistit lämppäämässä!

Oli kyl iha hyvät keikat! :) 
 Yyyy it's gone?!


 Kiitos kun selailit :) olet ihana!

1 kommentti: