sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

I have to give up everything to make it through, but I don't know why I should even try.

Hellureiiii! 
Tässä muutama random espoo-kuva.
Kuinka moni teistä on vieny roskii puol 3 yöllä? Mä olen!


 Sit olin turussa melkein koko viime viikon eli 20-26.5 :) Kävin siinä välissä äidin kanssa laivallaki!
Ps suomi voitti hopeaa lätkäs! (nii jos joku ei sitä viel tienny...)


Sit lähinki takas espooseen! 
ja olin onnellinen kun espoossa oli kiva keli kun turussa oli sadekeli.


28.5 lähettii Moonan kanssa perniöön kattoo mädäreitä

Kuvasin siel 4 videoo :)!


Oltiin yötä Tanjalla salossa :)


 Makasin myös pimeessä huoneessa monta tuntii ja kuuntelin musiikkia XD


 En tiiä mikä ongelma bloggerilla on mut tää on nyt väärin päin täällä...mut pointti olin et rakastuin ♥
Olin 30.5 kattoos Mikko pohjolaa lebonkis :) XD
kuvasin videoitaaa


1.6 lähettii kattoo Softenginee Tuusulaan, Montturockiin :)








tää on pöllitty softenginen ossin twitteristä. Vuoden säädöt ainaki jos ei muuta...vittu
 Siellä oli kyl kans anna abreu ja juno :D Oli ehkä sympaattisin tapahtuma hetkeen, aw! Mut oli tosi jees päivä kaikin puolin, ja tuli ekaa kertaa käytyy Tuusulas! Wuhuu!
Täs ois viel tollanen loppukevennyksen tyyppinen kuva tarjolla...

HUOMENNA SAAN KATRIN TÄNNE JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :>♥


 Kiitos kun luit :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti