maanantai 12. maaliskuuta 2012

We are not safe here !


(Tulossa paljon tekstiä, juokse karkuun jos ei kiinnosta)

Voiko bändiä rakastaa?
Okei, kaikki voi sanoo että "rakastan niitä" yms. Oon täs kavereittenki kanssa miettiny että voiko ja mun mielestä ainaki tän bändin kohdalla VOI. Ja voin rehellisesti sanoo et tää on sellanen bändi mitä RAKASTAN. Silloin kun artistiin voi tutustua kuin ns normaaliin ihmiseen niin tää on mahdollista.
 Bändi on toki Hey Heather.


Haha, enpä ois uskonu että mäkin, mutta kyllä se tapahtui.
Itken täällä nyt iha huolella Väinö Walleniuksen takia.
Miksi?
 - Koska tuli järjetön ikävä, mikä on tosissaa ollu koko ajan, mut nyt se purkautu niinki järjettömällä tavalla kuin yhteen kuvaan ja se on tossa vieres. Aattelin et voisin muutenki tehä postauksen mun yhestä rakkausbändistä, nimeltä Hey Heather mut ekaks tää väinöjuttu et pääsen pyyhkii kyyneleet.


Väinöstä sen verran että niin ku oon kirjottanu aiemmin, niin Väinö lähti Hey Heatheristä joskus 2011 vuoden lopulla. Silloin mietin että tää on ihan hirveetä, mut itkua se ei saanu aikaan, edes seuraavalla keikalla missä väiski ei ollu. Toinen bändi missä väinö soitti oli One of the pigeons, ja neki lopetti (oli tiedos) silloinkin alko harmittaa ku en koskaan päässy niitten keikalle ku viimenenki oli k18.


Kuningasidea on bändi, missä väinö soittaa ja laulaa tällä hetkellä. Oon tässä nyt miettiny että tän bändin haluan tulla kaikkien tietoon! Niitten lyriikat on tosi söpöjä ja oikeesti sellasia joita tulis miettiä. Ja oon täs huomannu et "Hei, näistähä vois tullakki jotakin!"
 Mut tosiaan tänään itkin ihan kunnolla varmaan 30min ihan väinön kuvien, äänen ja soittotyylin takia! Tosi tyhmä olo tuli, mut sain ainaki nyt sen ulos, tässä mennykki 3kk ku pitäny sitä kaikkee sisällä xd
Väinön haastattelun voi muute kuunnella täältä! (liittyy kunkkuideaan ja on erittttäin tuore!) http://ylex.yle.fi/ylex-areena/play/1331561573467


Oon ollu Hey Heatherin fani/street teamissa jo pian kaksi vuotta.
Tuntuu tosi hassulta et jo niin kauan! Alussa olin todella ujo-fani. Ei uskallettu mennä ees juttelee ekoilla keikoilla!
 Olin pojat löytäny niinkin koomisella tavalla kuin IRC-Galleria kirjautuneista joskus vuonna 2010 kesällä/alkukesää (en muista). Pojilla oli toi profiilikuva mikä on täs tekstin alla. Ei varmaan tarvii perustella että miks kiinnostus heräs, KATTOKAA NIITÄ! :3

 Ekaks en pitäny niistä, kuuntelin MySpacesta biisei mut ei natsannu heti. Mut sit löysin parin viikon päästä ne uudestaan Galleriasta ja tavallaan pakotin itteni tykkäämään :--D
Niille tuli sit parin kuukauden päästä sopivasti toi Kaarinan keikka, jonne menin ja se oli sit ensimmäinen, just toi 4.9.2010. Olin niihin jo ihan in lööv ennen keikkaa koska galleriassa oli tullu keskusteltuu aika paljon, mut kyllä se lopullinen rakastuminen tapahtu keikalla!


 Toinen keikka missä olin, oli 11.12.2010, Raumalla. Muistan kun olin pojille tehny kaulakorut (joita häpeän nytten yli kaiken) ja olin innoissani keikasta tosi paljon! Sillonkaan ei uskallettu mennä juttelee. Oikeesti, me meinattii kiertää koko talo sen takia, että ei tarvis mennä pääovist ku pojat oli siinä :----D OLTIIN PIENIÄ (ps toi video voi olla ehkä nolouden huippu mut vähentääks se sitä jos myönnän sen xd?)







Mun ja lauran hummerikorut! Pojille annoin pyöreet jossa sama kuvio. Jos luette tätä niin koittakaa ymmärtää, oltiin pienii ja te olitte ihkui xd
Vuonna 2011 tapahtui muutoksia koska 7 keikkaa tuli kierrettyy :3 Ne keikat, ja mitä oon kokenu/saanu niistä, on ihan mielettömiä ja ilman niitä en osais nyt elää. Katriin tutustuin HHn kautta, samoin muihin Street teamiläisiin. Moniin uusiin bändeihin, kuten Pasa, Kuningasidea, One of the pigeons, (The) Celene ja The master volume.
Mun elämään on tullu ihan sikana sisältöä näitten takia! Oon täs nyt parin kuukauden aikana miettiny että mitä mun elämässä ees olis nyt jos en olis ikinä tutustunu näihi? Mun elämä ois todella erilaista. En bloggais, valokuvais tai tekis muutakaa varmaa mitä nyt.

Huikeinta ikinä et saan kuulua maailman parhaaseen street teamiin maailman parhaiden ihmisten seurassa. Tykkään teist kaikist ♥ 
Joten suurin kiitos tietenkin kuuluu meijä kultapojille! :)
Kiitos Joonas, Pete, Jontsa, Joni, VÄINÖ ja pitää okuaki kiittää, paikkaat Väiskiä hyvin : )

Gloria, Helsinki 8.4.2011

Gloria, Helsinki 29.1.2011
Gloria, Helsinki 21.9.2011
Gloria, Helsinki 8.4.2011 
Breaking the ice / Narikkatori, Helsinki 23.3.2011

Klubi, Tampere 15.5.2011
Klubi, Tampere 15.5.2011
Klubi, Tampere 15.5.2011 (katri ja jontsa)

Rantapuisto, Järvenpää 19.5.2011 (ihana joonas ja kattokaa mua :---D)
Klubi, Tampere 15.5.2011
Rantapuisto, Järvenpää 19.5.2011

Summerin kuvaukset 7.6.2011
Summerin kuvaukset 7.6.2011
Summerin kuvaukset 7.6.2011

Summerin kuvaukset 7.6.2011
Bar Hovi, Rauma 15.9.2011 (väiski, mä ja laura)
Bar Hovi, Rauma 15.9.2011
Bar Hovi, Rauma 15.9.2011
Gloria, Helsinki 7.1.2012
Gloria, Helsinki 7.1.2012
Gloria, Helsinki 7.1.2012
Gloria, Helsinki 4.3.2012


Gloria, Helsinki 4.3.2012
Gloria, Helsinki 4.3.2012
Gloria, Helsinki 4.3.2012
Gloria, Helsinki 4.3.2012

Suurinosa videoista on katrin kuvaamia. Kiitos sulle, oot rakas :>♥

3 kommenttia:

  1. voi mein poikia♥ moi, minä, mun naama ja mun videot täällä terve ;) aa rakkauspakkauspokspoks.

    VastaaPoista
  2. VOI IHANA TEKSTI <3 Tiäkkö, ku mä kuulin tosta että Väinö lähtee Heteroista, ni kattelin keikkavideoita ja kuvia ja itkin 2 TUNTIA! sen jälkeen oon miettiny et onneks sitä näkee vielä! :) Harmitti vaa, ku en kerenny Puluikaa näkee ku kaks kertaa ni ne lopetti ! :( Ja ton tekstin viimeset sanat rupes itkettää täs eli nää: "Huikeinta ikinä et saan kuulua maailman parhaaseen street teamiin maailman parhaiden ihmisten seurassa. Tykkään teist kaikist ♥"

    PS. IHANIA KUVIA VÄINÖSTÄ♥

    VastaaPoista
  3. Aaeeaa. Aivan ihanaa, että joku puhuu kans siitä, kuinka voi rakastaa bändiä. Oikeesti rakastaa. Kukaan ei ikinä tajua mua. Ja jotenkin löysin tästä sun tekstistä muitakin munkin ajatuksia... Just esim siitä, että kuinka paljon sisältöä yks bändi voi tuoda. Ja ihan oikeesti nimittäin. Kiitos nimenomaan Hey Heather.. ♥

    VastaaPoista