perjantai 2. maaliskuuta 2012

Hetkeksi hiljaisuus saapui luokseni kuin olento ja huusi: "Älä pelkää maailmaa."

Moikkamoi!
Tosiaan ei mulla tässä viikossa oo ihmeellisiä asioita riittäny. Mulla on ollu vuoden tauon jälkeen oikeen kunnollinen vitutusviikko. Mua ei siis vituta kauheen usein, mutta kun sen tapahtuu niin se kestääki sitte. Tiiätte varmaan miltä tuntuu kun pää meinaa räjähtää ja päässä soi frontside ollie ja kouluu pitäs mennä?  Ehkä ette, mut voitte kuvitella.
Mut nyt on perjantai ja meitsi lähtee Tampereelle viettää päivää! Lauantaina peruspv kun katri tulee tänne ja sit sunnuntaina HEY HEATHERIN keikka viimein! Joten niit odotelles jesjes!
Otsikko Pariisin Kevät - Kesäyö

Ostettiin äitin kanssa tollanen kangas mun huoneeseen toho kirjahyllyyn mikä rajaa mun huoneen ja olkkarin! alla kuva millanen se oli ennen sitä xd
Tässä näkyy jotenkin, en ottanu uutta kuvaa koska se oli niin karu ja oon kirjotellu suurimman osan teksteistä joskus 7-8 luokal joten ne pysyy salassa XD

2 kommenttia:

  1. huuuuu onko siulla DBA paita? mistäpä se onpi? :}

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :d Ostin sen levykauppa äxästä (tilaamalla) joskus viime vuoden alussa, niit ei vissii oo siel enää :s mut niit kyl löytää netist!

      Poista