lauantai 30. kesäkuuta 2012

I can still remember how that music used to make me smile.

Juu eli moikka! Mullei oikeestaa oo mitää kerrottavaa, aattelin vaa tulla päivittää vähä! Eli oon täs ollu iha kotona nytte ja kävin ostaas uuden kännykän ja se on toi Iphone 4s. (musta) Mietin kauan et minkä haluun, samsungia menin hakee mut päädyin toho koska mulla on iTunes ipodin takia (mikä muute hajos myös, näppäimet ei toimi mut toimii tos stereos) joten saan siirrettyy kaikki biisit yms sen kautta ! Ja nyt oon todennu et toi on iha huippu oikeesti jesjes ps kuvat on instagrammist ja muuten otettu tol puhelimella (oon instagrammis käyttäjäl youremysaviour)                              Ens viikolla eli noin viikon päästä onki sit Ruisrock 2012 ja niiku tiiätte, oon siellä talkootyöläisenä. Perjantain saan pyörii siel koko päivän ja oon onnellinen koska siel on The Rasmus, Pasa, Kuningasidea, Disco Ensemble ynnä muuta kaikkee jes! ♥ Ja 12pv lähdetään mökkeilemään kaheks viikkoo perheen kanssa Keski-Suomeen ja odotan sitä eniten et pääsen uimaan ja kalastaa ja vaa riehuu, tulee kivaa :)♥


2 kommenttia: