maanantai 4. kesäkuuta 2012

Thanks for the memories even though they weren't so great.

Moiikka :) Jesjesjees, nyt se on ohi!
Nimittäin koulu, mulla oli tosiaan päättärit torstaina klo 8-10. Viimein pääsen pois sieltä xd
Tossa on nyt pari kuvaa torstai ja perjantai - ostoksia ja kaikkee muut turhaa.
KESÄKUU ! ♥

(Ps mulla on ikävä Fall Out Boyta :<)
Hoho, kattokaa mitä kävin ostaas !

 Sit oliki vuorossa mun veljien päättärit, lauantaina. Toinen lopetti siis peruskoulun.
Ei oo paljoo kuvia, käytii vaa aamusella koululla ja sen jälkee syömäs :> 


 Menin sit klo 17 maissa kattelee Kuningasideaa Caribia nimiseen paikkaan! Voitin sinne liput, oisin kyllä menny muutenki! Keikka oli liki tunnin myöhäs ja mun lisäks oli 4 ihmistä yleisös mut kyl mä kunkkuideaa rakastan, ne on niin lutusii kaikki :>
Siel ois viel soittanu Haloo Helsinki, mut en jääny kattoo ku lähettii laivalle ja piti olla kotona viimeistää klo 8.   Ne roudas viel 19.30 nii ei ois mahiksii kyl ollu, en mä niist välitä oikee nii ei harmitakkaa xd
Laivalt ei oo ku pari kuvaa, olin todella laiska xd

Nii ja ette usko kuinka kauan oon tapellu näitte kuvien kanssa, blogger on kyllä mestarillinen tässä kuvien laadunraiskaamisessa. Oon yrittäny lataa kuvia mm tinypicin kautta mut ei sekää halua olla kaveri joten jotku kuvat on todella säälittävää laatua ! Keikkakuvii löytyy myös täältä paremmalla laadulla : 










Hajuvesi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti